Sunday, April 18, 2010

ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ့ရေသာ သိလိုက္ရေသာ ကာယဗလႏွင့္ကာယအလွ

ကၽြန္ေတာ္ဟာ သာမန္လူသားေတြထဲက သာမန္အဆင့္သာရွိတဲ့ သူတစ္ေယာက္ပါ။အျမဲတမ္း သာမန္အေတြးမ်ားသာေတြးတက္တက္ ကၽြန္ေတာ့္အဖို႔ ကာယဗလ ေလ့က်င့္ဖို႔၊ေလ့လာလိုက္စားဖို႔အတြက္ဆိုရင္ေတာ့ တကယ့္နက္နက္နဲနဲေတြးျပီးလုပ္ေဆာင္တက္သူပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမာင္ဗမာတစ္ေယာက္လဲ မဟုတ္ပါဘူး။သာမန္ အဆင့္ရွိသူတစ္ေယာက္ပါ။ဒါေပမဲ့ မ်ားမၾကာမီ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္ဆံုးေသာ၊ကၽြန္ေတာ္ ၀ါသနာပါေသာ၊ကၽြန္ေတာ္ႏွစ္သက္ျမတ္နိုးေသာ ေမာင္ဗမာ ဆိုတာ ျဖစ္ကို ျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ဓာတ္ေလးနဲ႔ ေလ့လာလိုက္စားေနသူတစ္ေယာက္ပါ။

No comments: